lördag 30 maj 2009

Pinsamt dåligt

Nä nu får jag ta mig i kragen och uppdatera lite.
Skulle sprungit Göteborgsvarvet men en förkylning satte stopp för det. Oerhört taskig timing eftersom det knappast är någon som tror på mig. Hur som helt så har jag under träningen till detta sprungit 1.01 mil och dessutom överlevt.

Punkt 73 klar!

Skulle ju träna i genomsnitt 1 gång per vecka också. Dags att uppdatera detta också kanske. Jag registrerar all min träning på den eminenta sidan www.funbeat.se . När jag räknar igenom min tillfällen landar jag på 23 träningspass. Här finns fortfarande en del att göra för att klara målet.

Nr 53 är en punkt jag helt glömt bort. Jag jobbar ju i ett ganska stort företag och har dessutom deltagit i ett globalt projekt vilket inneburit ett antal utländska kontakter där jag har ett par stycken som jag kan betrakta som vänner. 53:an klar!

1 kommentar:

zany sa...

Tips: Nr 29 But hello!? Ska det va så svårt? Vet någon som garanterat uppskattar blommor. Och då menar jag inte mig själv, även om jag så klart oxå gillar blommor.
Nr 44: Bjud mig och B på middag! Gör det!!

Alltså: nr 29 samt nr 44 check!